چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

خدمات پرستاري در منزل تخصصي

ما سعي ميكنيم مقالات معتبر در زمينه هاي مختلف را گرداوري كنيم

خدمات پرستاري در منزل تخصصي

۴ بازديد

پرستار در منزل به كسي مي گويند كه با خدمات پزشكي و پرستاري آشنايي كامل دارد.مركز پرستاري ناجي انواع خدمات پرستاري در منزل اسنپ دكتر را با بهترين كيفيت و همراه مجرب ترين پرستاران مرد و زن ارائه مي دهد. در ساليان اخير با تغيير سبك و روش زندگي نياز به پرستاري در منزل روز به روز بيشتر شده است.كم بود وقت،نبود تخصص،مشكلات اقتصادي،هزينه هاي بالاي مراكز درماني مزيد بر علت شده كه مردم بجاي انتقال يا بستري بيمار و سالمند خود در بيمارستان اين كار را در منزل و با حضور پزشك يا پرستار در كنار خود انجام دهند.

خدمات پرستاري در منزل تخصصي

خدمات پرستاري اسنپ دكتر در شهر تهران و قم و مشهد و شيراز و .. برقرار است. انتخاب پرستار بايد با نوع نياز ما همسان باشد. به اين صورت كه اگر براي سالمند،كودك،يا بيمار خود درخواست پرستار كرده ايد از نظر سن،جنسيت،مهارت و تخصص،اخلاق و رفتار و تجربه بايد مورد بررسي قرار بگيرد. تيم ناجي از تمام پرستاران و بهياران تاييده سلامت روحي و جسمي گرفته، همچنين مدارك تاييد هويت و قرارداد هاي پرستاران در دفتر شركت محفوظ مي ماند.

بر اساس نياز و خواسته خود از كارشناسان مشاوره گرفته و توضيحات كامل را داده و توافقات و قراردادهاي مالي را انجام دهيد تا پرستار مورد نظر به منزل شما اعزام شود.

اگر نياز به مراقب در منزل داريد بايد از مراكز معتبر و باسابقه درخواست كنيد. زيرا چندين ساله به خاطر رشد كسب و كار پرستاري و ويزيت در منزل مجموعه هايي بدون كسب مجوز هاي رسمي از وزارت بهداشت و نامعلوم بودن فعاليت هاي آنها اقدام به خدمات پرستاري براي مردم مي كنند.پرستاري كاري وابسته به تجربه،مهارت،و علاقه است اگر غير از اين و فقط براي درآمد و چيزهاي ديگر باشد قطعا مشكلات زيادي را براي خانواده ها به همراه مي آورد.

 

خدمات نگهداري، مراقبت و پرستار كودك در منزل

پرستار كودك خوب مسلما يك فرشته نجات براي روزهايي خواهد بود كه توان مراقبت از فرزند دلبدمان را به دلايل مختلف نخواهيم داشت. همه ما مي‌دانيم كه دوران كودكي، يكي از حساس‌ترين دوران زندگي هر فردي است. بچه‌ها در اين سنين نيازهاي عاطفي و احساسي بسياري دارند و مراقبت از ايشان نيازمند حوصله و تجربه و تخصص فراوان است.

يكي از مشكلاتي كه امروزه اكثر خانواده‌ها و مادران شاغل با آن مواجه هستند، موضوع نگهداري و پرستاري از كودك دلبندشان مي‌باشد. پيدا كردن پرستار كودك در منزل كه به خوبي بتواند با بچه‌ها ارتباط برقرار كند و با نيازهاي ايشان آشنا و قابل اطمينان باشد، كار بسيار مشكلي است. مركز خدمات پرستاري با بيش از 20 سال سابقه در اين زمينه آماده ارائه خدمات پرستاري كودك در منزل در تهران و ساير شهرها مي‌باشد.

 

وظايف پرستاري در منزل خوب

پرستار كودك عموما از بچه‌ها در منزل شخصي افراد مراقبت مي‌كند. مسئوليت‌ها و وظايف پرستار كودك با توجه به سن كودكان متفاوت خواهد بود. بطور مثال پرستاري كه از يك نوزاد چند ماهه مراقبت مي‌كند، وظيفه تعويض تعويض پوشك، نظافت و استحمام، غذا دادن به موقع و همچنين خواباندن وي را عهده خواهد داشت. در حاليكه در پرستاري و مراقبت از كودك در سنين بالاتر وظيفه پركردن اوغات فراغت، بازي و آموزش وي نيز به ساير وظايف مراقب اضافه خواهد شد. در صورتيكه كودك داراي مشكل جسمي خاص و بيماري خاصي باشد، پرستاراني كه داراي اطلاعات پزشكي و مدرك هستند مي‌توانند پروسه درمان را در منزل همراه با آموزش و مراقبت به عهده بگيرند.

يكي از ويژگي هاي بارز شخصيتي پرستاران كودك صبوري و مهر و محبت فراوان است. اين افراد از كودكان همچون فرزند خود مراقبت نموده و تلاش در پرورش عالي آنها خواهند داشت. علاوه بر اين شما مي توانيد عادات خاص كودك خود را با وي درميان گذاشته و يا به شيوه اي كه مد نظر شماست طبق اصول تربيتي شما با كودك دلبندتان رفتار نمايد.

مدل همكاري پرستار با شما، بسته به نياز فرزندتان و شما ممكن است بصورت مقطعي و يا شبانه روزي باشد.
استحمام كودك و رسيدگي به نظافت شخصي

يكي از مهمترين وظايف پرستار كودك حمام كردن كودك و رسيدگي به نظافت شخصي وي مي‌باشد. اين مورد در خصوص نوزادان شامل شستشو و تعويض پوشك و در كودكاني كه راه مي‌روند، شامل بردن به دستشويي و حمام و همراهي بچه در مسواك زدن و تميز كردن دندان‌ها مي‌باشد.
حمام كردن كودك در منزل توسط پرستار
مراقبت و نگهداري از كودك

مراقبت و نگهداري از كودك، برقراري يك ارتباط دوستانه و صميمي با كودكان يكي از مهمترين وظايف پرستاران كودك مي‌باشد. اين موضوع باعث مي‌شود تا فرزند دلبند شما كمتر خلا عاطفي عدم حضور شما را احساس كند.
پرستار كودك در منزل ارزان در تهران
وظايف پرستار بچه در خانه
بازي كردن و پر كردن اوقات فراغت كودك

يكي از نيازهاي اساسي كودكان تفريح و آموزش است. يكي از وظايف پرستار پر كردن اوقات فراغت كودك و بازي كردن و انجام كارهاي آموزشي مي‌باشد. پرستار كودك را به پارك مي‌برد و حتي در محيط منزل سعي در سرگرم كردن وي و انجام بازي‌هاي آموزشي مناسب سن او خواهد كرد.
انجام امور منزل سالمند در تهران
انجام امور خانه و خدمتكاري در منزل

مراقب علاوه بر نگهداري از كودك، تهيه غذاي مناسب و مقوي براي كودك و آماده‌سازي شيرخشك براي نوزادان را به عهده دارد. مراقب در وعده هاي غذايي مشخص به كودك كمك مي‌كند تا غذاي خود را ميل كند و در مرتب كردن خانه و آشپزخانه همراهي مي‌كند.

 

قيمت و حقوق پرستار سالمند در منزل

هماطنور كه ميدانيد وقتي سن بالا ميرود وارد دوره سالمندي ميشويم و ديگر مثل دوران جواني توانايي انجام كار هاي مختلف و در بعضي مواقع توانايي انجام كار هاي روزمره را هم نداريم.

به هيمن علت است افراد و خانواده ها نسبت به شرايط خود كه سخت درگير و مشغول كار هستند ، براي سالمندان يا پدر و مادر خود پرستار استخدام ميكنند.

دستمزد و حقوق پرستار سالمند در منزل بستگي به ساعات كاري پرستار و همچنين اوضاع و احوال و شرايط سالمند مورد نظر محاسبه ميشود.

مثلا اگر سالمند سالم باشد و يك سري كار ها را بتواند انجام دهد ، حقوق پرستار كمتر محاسبه ميشود اما اگر سالمند بيمار باشد و بيماري وي هم شرايط بدي داشته باشد و به خدمات تخصصي نياز داشته باشد اين حقوق بيشتر و نسبت به شرايط محاسبه ميشود.

همچنين پرستاران مجموعه ما در شيفت هاي مختلف اعم از شبانه روزي ، ساعتي ، شبانه ، روزانه و همچنين روز هاي تعطيل آماده خدمت رساني هستند كه اين شيفت ها و ساعات هم روي محاسبه هزينه و قيمت پرستار سالمند تاثير گذار هستند.

 

موارد تاثيرگذار روي قيمت دستمزد پرستار سالمند

1 . بازه زماني مراقبت از سالمند در منزل

بازه زماني مراقبت از سالمند از مهم ترين عوامل موثر بر دستمزد پرستار در منزل مي باشد.يك سالمند با توجه شرايطي كه دارد ممكن است براي مدت چند سال و يا چند ماه به پرستار نيازمند باشد و وضعيت سلامت و جسماني فرد سالمند از عوامل تعيين كننده اين مدت زمان مي باشد.

2 . خدمات متعددي كه فردسالمند نيازمند به آن مي باشد.

دسته اول : كارهايي كه فرد سالمند به طور معمول در شبانه روز انجام مي دهد.

دسته دوم : كارهاي نگهداري ازسالمند

كارهايي كه فرد سالمند به طور معمول در شبانه روز انجام مي دهد خدمات مورد نياز او مي باشد كه درجهت حفظ و بهبود سلامت فرد سالمند انجام مي گيرد.

3 . نوع سرويس مورد نياز شما كه پرستار بايد به فرد سالمند ارائه دهد.

مواردي مانند همراهي با سالمند و رسيدگي به كار هاي خانه و همچنين انجام مراقبت هاي شخصي از فرد سالم.

4 . موقعيت مكاني وفاصله محل زندگي خدمت گيرنده(سالمند)

اين عامل خيلي مهم مي باشد و مي تواند بر ميزان حقوق پرستاري از سالمند تاثيرگذار باشد زيرا موقعيت مكاني مي تواند تاثير مستقيمي بر قيمت هر چيزي مانند هزينه وسيله نقليه براي رفت و آمد وغيره داشته باشد و اگر محل زندگي فرد سالمند نسبت به مركز شهر بسيار دور باشد هزينه هاي پرستار نيز افزايش مي يابد و موجب مي شود قيمت پرستاري از سالمند به طبع بيشتر شود.

در چنين شرايطي ما به شما پيشنهاد مي كنيم به جاي استفاده از پرستاران پاره وقت از پرستاران به صورت 24 ساعته كمك بگيريد كه هزينه رفت و آمد در طول روز كاهش يابد و براي شما مقرون به صرفه تر باشد و يك مزيت ديگر اين امر وجود همراهي به صورت 24 ساعته در كنار سالمند شما مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.